Mūsų tikslas, kad visi Pirkėjai būtų patenkinti įsigytomis prekėmis. Tikslus prekės aprašymas leis nesunkiai išsirinkti labiausiai tinkantį drabužį, įvertinti jo sudėtį ir kokybę. Jeigu taip nutiko, kad vis tik prekė netiko, mes mielai ją pakeisime ar priimsime atgal.

Grąžinimo sąlygos:

    • Grąžinimo terminas yra 14 dienų. Jei nuo Jūsų prekių atsiėmimo praėjo daugiau nei 14 dienų, pinigų už prekes grąžinimas ar prekės pakeitimas negalimas;
    • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nenuimtos etiketės);
    • Grąžinamos/keičiamos prekės turi būti nedėvėtos, nesuteptos (lūpų dažais, makiažu ar kt.), neiškvėpintos, neskalbtos ar kitaip nesugadintos. Grąžinama tik tvarkingai supakavus;
    • Grąžinant prekę, prašome ant lapelio užrašyti kliento vardą, pavardę ir ar pageidaujate GRĄŽINTI, ar KEISTI Asmens informacija kaupiama ir saugoma nebus.

Norint grąžinti ar pakeisti prekes, tai galima padaryti Jums patogiu budu:

    • Prekes galima grąžinti į parduotuvę atvykus adresu Savanorių pr. 1 (Helios City antras aukštas), Vilnius, LT-03116, Darbo laikas: I-V: 11:00-18:30;
    • Prekes galima atsiųsti OMNIVA paštomatu, siunčiant į J. Basanavičiaus g. 29A, Vilnius esantį paštomatą (nurodant parduotuvės tel. numerį +37063446500);
    • Prekes galima atsiųsti LP EXPRESS paštomatu, siunčiant į Savanorių pr. 1, Vilnius esantį paštomatą (nurodant parduotuvės tel. numerį +37063446500).
    • Prekes galima atsiųsti Lietuvos paštu, siunčiant adresu Savanorių pr. 1, Vilnius, LT-03116; (nurodant parduotuvės tel. numerį +37063446500).

Įvertinus prekes, Jums pageidaujant per 14 dienų grąžinsime pinigus į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios buvo apmokėta, arba pakeisime prekę į kitą. Pinigai grąžinami po prekės gavimo, patikrinus prekės būklę.

Keičiant drabužį brangesniu, Pirkėjas primoka skirtumą. Keičiant drabužį pigesniu, Pirkėjui grąžinamas skirtumas. Siuntimo išlaidas grąžinant prekę apmoka Pirkėjas. Nauja prekė pristatoma pagal standartinius įkainius, nurodytus puslapyje „Pristatymas“. Siūlome prieš perkant atidžiai perskaityti prekės aprašymą, jeigu kilo klausimų – rašyti ar skambinti mums.

Jei pirkta prekė brokuota arba per klaidą atsiuntėme ne Jūsų pageidaujamą dydį ar modelį, prekes pakeisime. Nekokybiškas prekes keičiame arba grąžiname pinigus. Visas prekės siuntimo išlaidas tokiais atvejais atlygina Pardavėjas.

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis.