Prekių grąžinimas

Mūsų tikslas, kad visi Pirkėjai būtų patenkinti įsigytomis prekėmis. Tikslus prekės aprašymas leis nesunkiai išsirinkti labiausiai tinkantį drabužį, įvertinti jo sudėtį ir kokybę. Jeigu taip nutiko, kad vis tik prekė netiko, mes mielai ją pakeisime ar priimsime atgal.

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Norint grąžinti ar pakeisti prekes, tai galima padaryti Jums patogiu budu:

  • Prekes galima grąžinti į parduotuvę atvykus adresu Pamėnkalnio g. 22-5, Vilnius, LT-01114;
  • Prekes galima atsiųsti Lietuvos paštu, siunčiant adresu Pamėnkalnio g. 22-5, Vilnius, LT-01114;
  • Prekes galima atsiųsti OMNIVA paštomatu, siunčiant į Jogailos g. 4, Vilnius VC 2000 esantį paštomatą (nurodant parduotuvės tel. numerį +37063446500);
  • Prekes galima atsiųsti LP EXPRESS paštomatu, siunčiant į Gedimino pr. 9, Vilnius esantį paštomatą (nurodant parduotuvės tel. numerį +37063446500).

Įvertinus prekes, Jums pageidaujant per 14 dienų grąžinsime pinigus į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios buvo apmokėta, arba pakeisime prekę į kitą. Pinigai grąžinami po prekės gavimo, patikrinus prekės būklę. Grąžinti galima tik naujas, nedėvėtas prekes.

Keičiant drabužį brangesniu, Pirkėjas primoka skirtumą. Keičiant drabužį pigesniu, Pirkėjui grąžinamas skirtumas. Siuntimo išlaidas grąžinant prekę apmoka Pirkėjas. Nauja prekė pristatoma pagal standartinius įkainius, nurodytus puslapyje „Pristatymas“. Siūlome prieš perkant atidžiai perskaityti prekės aprašymą, jeigu kilo klausimų – rašyti ar skambinti mums. Jeigu grąžinate prekę, pirktą akcijos metu, Jums grąžinama už prekę sumokėta suma (po nuolaidos).

Jei pirkta prekė brokuota arba per klaidą atsiuntėme ne Jūsų pageidaujamą dydį ar modelį, prekes pakeisime. Nekokybiškas prekes keičiame arba grąžiname pinigus. Visas prekės siuntimo išlaidas tokiais atvejais atlygina Pardavėjas.